Pris

Hvilken pakke passer best for dere?

Winningtemp er tilgjengelig i tre forskjellige formater, basert på din organisasjons behov og forutsetninger.

Essentials

Prisinformasjon

  • Temperatur – alle spørsmål inkludert
  • Presentasjon av resultater i sanntid
  • Innsjekksløsning
  • Integrasjon med Slack
  • Innsikt – automatisk analyse av temperaturen
  • Egne spørsmål og utsendelser
  • Benchmark – sammenlign med indeks
  • Lederrapport
  • Heatmap
  • Avansert sammenligning – oversikt/sammenligning/ukentlig
  • Avansert analyse – eNPS
  • Anonyme samtaler
  • Verdigrunnlag – ros og målkategorier
  • Widget – API for å presentere temperatur
  • Tiltak – tips til tiltak, lag oppgaver og følg effekten
  • Smart-indeks – personalutskifting og psykiske utfordringer
  • Sammenligning med egen datakilde
Popular

Standard

Prisinformasjon

  • Temperatur – alle spørsmål inkludert
  • Presentasjon av resultater i sanntid
  • Innsjekksløsning
  • Integrasjon med Slack
  • Innsikt – automatisk analyse av temperaturen
  • Egne spørsmål og utsendelser
  • Benchmark – sammenlign med indeks
  • Lederrapport
  • Heatmap
  • Avansert sammenligning – oversikt/sammenligning/ukentlig
  • Avansert analyse – eNPS
  • Anonyme samtaler
  • Verdigrunnlag – ros og målkategorier
  • Widget – API for å presentere temperatur
  • Tiltak – tips til tiltak, lag oppgaver og følg effekten
  • Smart-indeks – personalutskifting og psykiske utfordringer
  • Sammenligning med egen datakilde

Pro

Prisinformasjon

  • Temperatur – alle spørsmål inkludert
  • Presentasjon av resultater i sanntid
  • Innsjekksløsning
  • Integrasjon med Slack
  • Innsikt – automatisk analyse av temperaturen
  • Egne spørsmål og utsendelser
  • Benchmark – sammenlign med indeks
  • Lederrapport
  • Heatmap
  • Avansert sammenligning – oversikt/sammenligning/ukentlig
  • Avansert analyse – eNPS
  • Anonyme samtaler
  • Verdigrunnlag – ros og målkategorier
  • Widget – API for å presentere temperatur
  • Tiltak – tips til tiltak, lag oppgaver og følg effekten
  • Smart-indeks – personalutskifting og psykiske utfordringer
  • Sammenligning med egen datakilde

Supportfunktioner som ingår

  • 24/7-tilgang til brukerstøtteportalen med vanlige spørsmål, opplæring og e-kurs
  • Brukerstøtte innen 48 timer
  • 1 nettmøte med Customer Success for konsultasjon (30 min)
  • Ytterligere støtte 1250 kr/t + evt. reiseutgifter
  • 24/7-tilgang til brukerstøtteportalen med vanlige spørsmål, opplæring og e-kurs
  • Brukerstøtte innen 24 timer
  • 1 nettmøte med Customer Success for konsultasjon (30 min)
  • Ytterligere støtte 1250 kr/t + evt. reiseutgifter
  • Brukerstøtte for alle brukere
  • 1 oppstarts- og opplæringsmøte på stedet (maks. 3 timer)
  • Evalueringsmøte med Customer Success-kontakt (4 ganger i året)
  • 24/7-tilgang til brukerstøtteportalen med vanlige spørsmål, opplæring og e-kurs
  • Brukerstøtte innen 8 timer
  • Brukerstøtte for systemansvarlige/systemeiere
  • 1 nettmøte med Customer Success for konsultasjon (30 min)
  • Ytterligere støtte 1250 kr/t + evt. reiseutgifter
  • Brukerstøtte for alle brukere
  • 4 opplærings- og oppstartsmøter på stedet (maks. 10 timer totalt)
  • Regelmessige evalueringsmøter med Customer Success-kontakt (6 ganger i året)
  • Dedikert støtte fra senior Customer Success-kontakt (workshops, informasjonsmøter, hjelp til analyser, sjefsstøtte)
FORSTERK OPPLEVELSEN

Tillegg som hjelper dere med å komme enda lenger

Målstyrning

Bryt ned mål på flere nivåer, og se hvordan alle bidrar til resultatene.

Kompetanseutvikling

Samle materiale og tilby opplæring til hele organisasjonen på ett sted.

Avstemming

Arbeid med personlig utvikling i kvalitetssikrede samtaler.

Aktiviteter

Hold oversikt over oppgavene dine ved å dele opp mål og tiltak i konkrete aktiviteter.

Integrasjon – brukere og grupper

Integrer Winningtemp med systemene dine for å automatisere data og prosesser.

Single Sign On (SSO)

Støtte for SSO brukerautentisering – én innlogging til et og flere systemer.

TinCan E-learning

Med Winningtemp kan du publisere, distribuere og følge opp digitale kurs.

Utvidet CS-støtte

Få hjelp fra en Customer Success Manager under kursene.

HME – bærekraftig medarbeiderengasjement

Beregn bærekraftig medarbeiderengasjement (HME) ved å måle motivasjon, lederskap og styring.